Opprykk for A-laget

Et særdeles ungt a-lag med god støtte fra noen rutinerte spiller ble klare for 4. divisjon til neste sesong. Måndalen møtte ikke opp og dermed ble det 3-0 på walkover og alle poengene ble godskrevet egen konto. Kanskje ikke den måten vi ønsket å avklare opprykket på, men likefullt er det realiteten! Målene tilskriver vi med enkelthet til Niklas Pettersen, Vladimir Gjengdal og Mads Eines. Da er alle på scoringslista ;)

Samarbeidsklubbene KFK og CFK takker støtteapparatet rundt A-laget for deres innsats for å tilrettelegge for god fotballaktivitet. Spesielt vil vi nevne vår sosialminister Svein Erik "Grego" Gregersen for høyt nivå på garderobekultur og humør!

Tusen takk for innsatsen i år. Nå er det bare å kjøre på i siste seriekamp mot Dahle 2!!